Vilken knasig känsla.

Valde ett återbesök i alkoholens värld i fredags. Välplanerat, ett led i min egen provata forskning om huruvida jag kan umgås med alkoholen eller ej. Jag är inte helt nöjd med resultatet. Jag hade lite svårt att hålla det måttligt. Hade ångest ända fram till måndag morgon. Inte för att jag på nåt sätt gjorde bort mig eller spårade ut. Nej, det tog andra hand om. Jag är helt enkelt skapt sån, att alkohol skapar ångest i kroppen på mig. Jag hade 4 vita helger innan i fredags, och SOM jag ser fram emot 4 nya vita helger. Ska bli såå skönt. Men ändå hade jag roligt i fredags. På nåt vis. Men jag blev en aning för berusad. Jag vill hitta vägar i mitt nya liv, inte bara loopa ”bakis söndag, depp måndag peppen på helgen.” Jag vill hitta ett sätt att vara på. Tror att jag skall hämta ut mitt recept på Campral. Gå vidare i mitt experiment. Men först 4 vita helger. En vit jul ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0